Tuesday, June 30, 2009

PUSAT KECANTIKAN ANDA DI SINI

MANJA KACIP

Formulasi ekskusif untuk setiap wanita terutamanya selepas melahirkan anak dan mereka yang berkerjaya bagi menyempurnakan kejelitaan dalaman dan luaran. Membantu merawat masalah keletihan, kelesuan dan lemah tenaga batin.
Ramuannya:
Manjakani (Oak Gall) – Memulihkan keputihan, menegangkan otot faraj, mempercepatkan pemulihan tisu khususnya di bahagian faraj dan memulihkan tenaga.
Kacip Fatimah (Labisia pumila) – Merawat dan memulihkan penyakit puan dan kesihatan wanita. Meningkatkan tenaga, kekuatan tubuh dan mengekalkan kesihatan menyeluruh wanita. Mengurangkan senggugut, symptom menopause dan mengekalkan keseimbangan hormone. Memberikan kesihatan berpanjangan kepada organ seks wanita.
Akar serapat - Melancarkan aliran darah ke organ seks wanita untuk meningkatkan kadar oksigen bagi mengekalkan kesihatan dan fungsi organ. Ia melegakan kekejangan otot rahim dan mengatasi kelesuan ketika haid.
Ramuan lainDaun sireh, Jarum emas, Jintan hitam, Halban, Pati kurma, Madu tulen, purified water, Citric acid dan Potassium sorbate.
Dos pemakanan:Hendaklah diminum 2 sudu besar sekali sehari.
Nota:Tidak sesuai diambil oleh kanak-kanak di bawah umur 15 tahun, ibu mengandung dan ibu yang menyusukan anak.



Bidadari 375ml

Price per Unit (piece): RM77.00
Ask a question about this product
Bidadari adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan kecantikan yang dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti Kurma, Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum Emas, Kacip Fatimah dan lain-lain herba terpilih. Kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina rahim, mengetatkan faraj, meningkatkan sistem kemutan, meningkatkan seri wajah serta menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan suami isteri.Bidadari (The Fairy) is a functional drink for good health and beauty, formulated with superior natural ingredients like Natural Honey, ‘Manjakani’, Betel Leaves, Lemon Grass, ‘Serapat’ root, Golden Needles, Patema. Rich in Proteins, Fibres, Carbohydrates and Vitamins A, B, C, D and E. Bidadari is very effective in enhancing husband-wife sexual relationship.
WM: RM77.00 / EM: RM82.00 / BRU: $43.50 / S’Pore: $43.50


BIDADARI adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan kecantikan yang dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum Emas, Kacip Fatimah, Asam Jawa, Kurma dan lain-lain herba terpilih.
Kaya dengan protien, serat, karbohidrat, dan vitamin A,B,C,D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina sistem rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan suami isteri.
WM: RM53.00 EM: RM58.50 BRU: $29.50 S'PORE: $28.50
BIDADARI 250ML

Apakah Bidadari?•
BIDADARI adalah minuman berfungsi untuk kesihatan, kecantikan dan kebahagiaan suami isteri dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti madu asli, sirih, akar serapat, kacip fatimah, kurma, manjakani, jarum emas, asam jawa, daun cekur dan lain-lain herba terpilih.•
BIDADARI kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E, sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina system rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan kelamin (suami dan isteri).
Apakah kelebihan BIDADARI?
• Membantu masalah keputihan• Membantu mengatasi masalah senggugut• Membina rahim• Mengecutkan rahim• Mengecutkan otot faraj• Menyempitkan faraj• Menguatkan system kemutan• Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin• Menambahkan kolagen dalam badan• Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah• Membantu menghilangkan bau badan dan mulut• Melegakan panas badan• Menegangkan payudara• Membantu merawat IQ• Membekalkan tenaga segera• Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan
CARA PENGAMBILAN
Minum 2 sudu sebelah pagi, 2 sudu sebelah malam
Gunakan sudu PLASTIK SAHAJA, ini adalah kerana bidadari berasaskan produk hemeopati.
Di larang menyimpan di dalam peti sejuk
Elakkan dari meminum sebarang minumam selama sejam sebaik sahaja meminum bidadari
Quote:
WANITA PERIOD DAN MENGANDUNG DI LARANG SAMA SEKALI MENGAMBIL BIDADARI

TESTIMONI PENGGUNA BIDADARI

Testimoni 1Saya seorang ibu beranak 2. Sebelum ini saya merasa sedih bila pasangan saya selalu komen tidak cukup nikmat utk bersama kerana bahagian sulit saya tidak seperti dahulu. Kini ,dia sungguh gembira bila merasakan satu "keajaiban" telah terjadi. Saya kini sungguh bahagia kerana hanya sebotol Bidadari telah membolehkan saya mengembirakan suami yang di cintai
Testimoni 2Saya sungguh berbangga kerana dengan mengamalkan Bidadari, hubungan saya dan pasangan semakin intim. Kami seperti pasangan yang baru di ijabkabulkan. Saya juga berjaya melaksanakan "tugas" dengan begitu berkualiti. Itu adalah luahan pasangan setelah saya mengamalkan Bidadari. Terimakasih kepada mereka yg mengenalkan Bidadari kpd saya.

PERSOALAN TENTANG BIDADARI1. Soalan :- Bilakah waktu terbaik untuk mengambil BIDADARI jika bersalin operation?Jawapan:- Selepas 3 hari bersalin operation sudah boleh mula mengambil BIDADARI 2. Soalan :- Bilakah waktu terbaik untuk mengambil BIDADARI semasa waktu pantang bersalin secara normal? Jawapan :- Waktu yang PALING SELAMAT untuk mengambil bidadari selepas bersalin secara normal adalah selepas 3 minggu bersalin untuk mengelakkan dari berlakunya pendarahan yang banyak. Waktu 3 minggu selepas bersalin adalah waktu-waktu penghujung nifas, jadi, adalah sesuai untuk minum BIDADARI untuk mengeluarkan saki-baki darah kotor yang ada dan waktu itu, tubuh badan sudah mula pulih dan agak kuat untuk menerima apa jua bentuk pemulihan. 3. Soalan :- Seawal usia berapa tahun boleh mengambil BIDADARI? Jawapan :- Bidadari boleh diminum seawal usia 13 tahun lagi. Tiada kesan buruk terhadap si pemakan disebabkan ianya adalah produk pemakanan bukan ubat-ubatan. ini adalah kerana pada usia 13 tahun, kanak-kanak itu sedang menuju ke alam remaja dan akan melalui proses menjadi orang dewasa. Kadar sukatan untuk kanak-kanak 13 tahun ini adalah 1 sudu kecil setiap hari. Apakah kebaikan yang akan diperolehi oleh kanak-kanak ini dari pengambilan bidadari?
baik untuk minda
baik untuk otot-otot
dapat membersihkan segala kekotoran dalam rahim semasa dalam proses ke arah kedewasaan atau tempoh sebelum datang bulan
mencantikkan payudara
mengelakkan dari terkena penyakit keputihan 4. Soalan :- Bolehkah BIDADARI membantu untuk mendapatkan zuriat? Jawapan :- BIDADARI boleh memperbaiki sistem rahim dan menguatkan rahim. Ianya juga berkesan dalam perhubungan suami/isteri, ini secara tidak langsung dapat membantu dalam hubungan kelamin dan mengeratkan hubungan suami/isteri. Pengambilan BIDADARI beserta Nu-Age adalah dicadangkan untuk membantu anda mendapatkan zuriat.

No comments:

Post a Comment