Thursday, June 18, 2009

PUSAT KECANTIKAN ANDA SALE 20%


Formulasi ekskusif untuk setiap wanita terutamanya selepas melahirkan anak dan mereka yang berkerjaya bagi menyempurnakan kejelitaan dalaman dan luaran. Membantu merawat masalah keletihan, kelesuan dan lemah tenaga batin.
Ramuannya:

PRODUK MAYFIRST

Formulasi ekskusif untuk setiap wanita terutamanya selepas melahirkan anak dan mereka yang berkerjaya bagi menyempurnakan kejelitaan dalaman dan luaran. Membantu merawat masalah keletihan, kelesuan dan lemah tenaga batin.
Ramuannya:
Manjakani (Oak Gall) – Memulihkan keputihan, menegangkan otot faraj, mempercepatkan pemulihan tisu khususnya di bahagian faraj dan memulihkan tenaga.
Kacip Fatimah (Labisia pumila) – Merawat dan memulihkan penyakit puan dan kesihatan wanita. Meningkatkan tenaga, kekuatan tubuh dan mengekalkan kesihatan menyeluruh wanita. Mengurangkan senggugut, symptom menopause dan mengekalkan keseimbangan hormone. Memberikan kesihatan berpanjangan kepada organ seks wanita.
Akar serapat - Melancarkan aliran darah ke organ seks wanita untuk meningkatkan kadar oksigen bagi mengekalkan kesihatan dan fungsi organ. Ia melegakan kekejangan otot rahim dan mengatasi kelesuan ketika haid.
Ramuan lainDaun sireh, Jarum emas, Jintan hitam, Halban, Pati kurma, Madu tulen, purified water, Citric acid dan Potassium sorbate.
Dos pemakanan:Hendaklah diminum 2 sudu besar sekali sehari.
Nota:Tidak sesuai diambil oleh kanak-kanak di bawah umur 15 tahun, ibu mengandung dan ibu yang menyusukan anak.


PRODUK DCL

Bidadari adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan kecantikan yang dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti Kurma, Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum Emas, Kacip Fatimah dan lain-lain herba terpilih. Kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina rahim, mengetatkan faraj, meningkatkan sistem kemutan, meningkatkan seri wajah serta menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan suami isteri.Bidadari (The Fairy) is a functional drink for good health and beauty, formulated with superior natural ingredients like Natural Honey, ‘Manjakani’, Betel Leaves, Lemon Grass, ‘Serapat’ root, Golden Needles, Patema. Rich in Proteins, Fibres, Carbohydrates and Vitamins A, B, C, D and E. Bidadari is very effective in enhancing husband-wife sexual relationship.
WM: RM77.00 / EM: RM82.00 / BRU: $43.50 / S’Pore: $43.50


BIDADARI adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan kecantikan yang dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum Emas, Kacip Fatimah, Asam Jawa, Kurma dan lain-lain herba terpilih.
Kaya dengan protien, serat, karbohidrat, dan vitamin A,B,C,D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina sistem rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan suami isteri.
WM: RM53.00 EM: RM58.50 BRU: $29.50 S'PORE: $28.50

No comments:

Post a Comment